Startsida Friskolan Asken Friskolan Asken i Strängnäs

Välkommen till Friskolan Asken - en portfolioskola i Strängnäs för år 6-9! Belägen i det natursköna Sundby park; 100 m från Mälarens strand. Vi skapar en pos.

OVERVIEW

The web page friskolanasken.se currently has a traffic ranking of zero (the lower the better). We have crawled seventeen pages inside the website friskolanasken.se and found two websites referencing friskolanasken.se.

FRISKOLANASKEN.SE TRAFFIC

The web page friskolanasken.se has seen a alternation quantities of traffic all over the year.
Traffic for friskolanasken.se

Traffic ranking (by month) for friskolanasken.se

Traffic ranking by day of the week for friskolanasken.se

LINKS TO FRISKOLANASKEN.SE

WHAT DOES FRISKOLANASKEN.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of friskolanasken.se Mobile Screenshot of friskolanasken.se Tablet Screenshot of friskolanasken.se

FRISKOLANASKEN.SE SERVER

Our crawlers identified that the main page on friskolanasken.se took three thousand nine hundred and eighteen milliseconds to load. We could not find a SSL certificate, so therefore I consider this site not secure.
46.137.91.87

We caught that this domain is weilding the Apache/2.2.16 (Debian) server.

Startsida Friskolan Asken Friskolan Asken i Strängnäs

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page friskolanasken.se states the following, "Välkommen till Friskolan Asken - en portfolioskola i Strängnäs för år 6-9! Belägen i det natursköna Sundby park; 100 m från Mälarens strand." I saw that the webpage said " Vi skapar en positiv, varm och harmonisk miljö där alla elever kan arbeta och koncentrera sig utan stress." They also said " Skolan är kostnadsfri och öppen för alla. den enda urvalsprincipen är det datum Du ställt Ditt barn i kö. Kontinuerligt följer vi elevens kunskapsutveckling med planering - utförande - utvärdering -utvecklingssamtal."

SEE SUBSEQUENT WEB SITES

Blog Music de G-A-R-Officiel - InCoNiTo - Skyrock.com

Tunisiano, Sniper,Soprano, Assasin. Clique ici pour installer Flash. Freestyle Inconito Flexel Exceso Defa.

Blog de lauu-rax3 - вιєηνєηυє нєz мσι ѕнєяу - Skyrock.com

1074;ιєηνєηυє нєz мσι ѕнєяу. 9986; - - - - - -. 8467;α ℓσρє ƒαιт ℓє нαямє ,. 8467;є ѕℓιм ƒαιт ℓє ѕтуℓє. 8467;є ѕєχє ƒαιт ℓє яєѕтє.

Blog de marineuh83 - Blog de marineuh83 - Skyrock.com

Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.

Blog de mikaelastar - YMCMB - Skyrock.com

JAi TROP FAiT CONFiANCE A DES GENS. JAi TROP ETE GENTiLLE AVEC DES GENS. QUi NE MERiTAiT PAS . Aprés elle te soutien! .